یکی از مکان هایی که معمولاً در آن از درب‌ استیل استفاده می‌شود بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، اتاق های تمیز و شرکت‌های داروسازی است. چراکه در این مکان‌ها نظافت همیشگی صورت می گیرد و اجزای ساختمان باید قابلیت تمیز شدن فوری را داشته باشند. معمولا برای درب‌های داخلی بیمارستان ها از درب استیل بیمارستانی (درب استیل بادبزنی) استفاده می‌شود. به‌علاوه برخی از متریال ها مانند پلاستیک‌ها و چوب طبیعی قابلیت کشت میکروب و باکتری و برخی موجودات زنده را دارند. و استفاده از آن‌ها در چنین مکان‌های حساسی درست نیست.

استنلس استیل متریالی است که به سادگی تمیز می شود و قابلیت کشت میکروب و موجودات زنده و رشد ات موذی در آن وجود ندارد. درب‌های استیل بیمارستانی معمولاً بسیار ساده و تمام استیل هستند و معمولاً لبه ها و گوشه هایی که قابلیت جمع شدن آلودگی در آنها وجود دارد ندارند. یکی دیگر از دلایل استفاده ی گسترده از آلیاژ استنلس استیل در این فضاها به دلیل استفاده از برخی مواد گنا در فضاهای تمیزی مانند بیمارستان ها و فضاهای داروسازی است. زیرا این مواد شیمیایی به سادگی باعث خوردگی درب های دیگر می‌شود اما درب استیل بیمارستانی به راحتی در برابر آن‌ها دوام می‌آورد.

در هنگام آتش‌سوزی یکی از نکات بسیار مهم برای طراحی و ساخت درب‌های داخلی، این است که این درب بتواند به راحتی باز شود تا امکان فرار میسر باشد. درب استیل بیمارستانی از نوع بادبزنی، به دلیل داشتن لولای دوطرفه به سرعت می‌تواند باز شود. و تعداد بالای افراد می‌توانند به راحتی از فضای حریق فرار کنند. نکته‌ی بعدی برای حریق، بسته شدن سریع همان درب برای کم شدن سرعت انتشار حریق و دود به دیگر فضاهای ساختمان است. بازهم درب استیل بیمارستانی به فرم درب استیل بادبزنی می‌تواند برای این شرایط بهترین باشد. در کل باید گفت این محصول باید یک درب استیل با کیفیت باشد.

 

برای خواندن ادامه مطلب به مقاله درب استیل بیمارستانی از سایت رامند دکور مراجعه کنید


دکوراسیون و درب استیل استیل ,بیمارستانی ,قابلیت ,استفاده ,فضاهای ,راحتی ,استیل بیمارستانی ,استنلس استیل ,استیل بادبزنی ,موجودات زنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دفترچه یادداشت یک تریدر اینجا همه چی هست عسل فان چت moradmusic تخفیفان Nonsense like everything around us