ممکن است نیاز هر شخص یا مجموعه به یک درب استیل با نیاز دیگر افراد متفاوت باشد. گاهی اوقات درب استیل سفارشی برای یک ویلا ساخته می شود و گاهی اوقات نیز برای لابی یک هتل. قاعدتاً طراحی این دو درب با هم کاملا متفاوت بوده و اکسسوری های مورد استفاده در ساخت آنها نیز با هم فرق دارند. و علاوه بر این ابعاد و اندازه های هر درب ممکن است با دیگری کاملا متفاوت باشد. درب استیل سفارشی برای پارکینگ ممکن است با توجه به محدودیت داشتن یا نداشتن فضا به صورت دو لنگه، یک لنگه، یا کشویی ( ریلی ) ساخته شود.

از طرف دیگر آرام بند ها، قفل ها و دستگیره هایی که روی این گروه از درب ها نصب می شوند، کاملاً متفاوت هستند و طیف وسیعی از آنها در بازار وجود دارد. این طیف وسیع علاوه بر داشتن کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع دارای مصارف گوناگونی هستند. مثلاً برای یک درب استیل سفارشی با وزن سنگین نمی‌توان از هر آرام بندی در بازار استفاده نمود. یا تعداد باز و بسته شدن درب فاکتور مهمی برای انتخاب آرام بند مناسب به شمار می رود.

همچنین فاکتور اقتصادی یکی از مسائلی است است که می تواند روی انتخاب تاثیر بگذارد. بنابراین ساخت درب استیل سفارشی کاملاً به نفع مشتری است. زیرا شما می توانید هر یک از کوچکترین اجزای درب استیل سفارشی خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. درب استیل سفارشی رامند در مدل های متنوع تمام استیل، استیل و چوب، و استیل و شیشه قابل سفارش است. چوب های به کار برده شده روی درب های استیل رامند همگی ترمو-وود هستند، که یک نوع چوب مهندسی شده است. چوب ترمو یا ترمو-وود با استفاده از حرارت آماده سازی می‌شود. این نوع چوب ها قابل استفاده در نمای بیرونی ساختمان درب ها و حتی فضای استخر ها و سونا ها هستند. زیرا در برابر شرایط جوی مختلف و رطوبت مقاومت خوبی دارند و دچار اعوجاج نمیشوند. در صورتی که چوب های معمولی اگر در نمای بیرونی به کار روند، پس از مدتی به دلیل انبساط و انقباض دچار اعوجاج شده و فرم اولیه خود را از دست می دهند.

 

برای خواندن ادامه ی این مقاله به سایت رامند دکور مراجعه نمایید.


دکوراسیون و درب استیل استیل ,سفارشی ,متفاوت ,استفاده ,آرام ,ممکن ,استیل سفارشی ,دچار اعوجاج ,نمای بیرونی ,متفاوت باشد ,کاملا متفاوت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت فروش املاک تو بهترین خرید رو از ما داشته باش کوک موزیک - دانلود موزیک جدید آموزش های روابط جنسی و زناشوییی گریس پمپ تم زیبایی ஜ۩۞۩ ஜ בخـتر刀ノζ乇 ــرکஜ۩۞۩ ஜ تخفیفان