درب استیل پارکینگی برای پارکینگ‌ها یکی از بهترین گزینه های موجود هستند. زیرا در کنار شکیل و زیبا بودن، از استحکام و دوام بسیار زیادی برخوردار هستند. این محصول به دلیل ضد زنگ و ضد خوردگی بودن در برابر رطوبت و اشعه‌ی آفتاب مقاومت زیادی دارند و تنها با یک نظافت ساده ظاهر شیک و زیبای خود را تا سال‌های سال حفظ می کند. به همین دلیل برای ساختمان های لوکس و برج ها و ساختمان های مهم، درب استنلس استیل اولین گزینه است.

در درب استیل پارکینگی می‌توان از متریال‌های ثانویه نیز استفاده کرد. مثلاً می‌توان موادی همچون شیشه و چوب را نیز برای زیباسازی آن استفاده کرد و از این طریق طرح‌های بسیار متنوع و خیره کننده را به وجود آورد. حتی استیل مورد استفاده در این محصول نیز می تواند دارای رنگ بندی یا پرداخت‌های متفاوت باشد. اما متریال پایه برای ساخت آن مقاطع مختلف استنلس استیل، از جمله پروفیل استیل، لوله‌ی استیل، ورق استیل و یا تسمه‌ی استیل استفاده می شود. همه این مقاطع از جنس آلیاژ استنلس استیل ۳۰۴ یا استیل نگیر هستند. این نوع سیل بیش از ۶۵ درصد مصرف جهانی آلیاژ استنلس استیل را شامل می‌شود. نکته قابل توجه دیگر در مورد درب استیل پارکینگی، نصب جک‌های هیدرولیکی و برقی روی آن‌هاست. چرا که امروزه تقریباً همه درب‌های پارکینگ اتوماتیک هستند. قابلیت نصب این جک‌ها روی درب استیل پارکینگ وجود دارد. طیف گسترده‌ای از ملزومات و یراق‌آلات برای نصب روی درب استیل وجود دارد که طبیعتا روی قیمت نهایی درب و البته کیفیت آن تاثیر گذار است. با یک انتخاب مناسب در مورد درب پارکینگ می توانید استحکام، امنیت و زیبایی را با هم داشته باشید.


دکوراسیون و درب استیل استیل ,استفاده ,پارکینگ ,استیل، ,مورد ,پارکینگی ,استیل پارکینگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای صورتی من تبلیغات رز برترین رسانه فارسی نمایش ویژگی محولات Hamed Taherpour - حامد طاهرپور سایبان برقی متین اسرا44 الان بخر تحویل بگیر خوشبختی6 فروشگاه بلبرینگ و رولبرینگ معرفی کالا فروشگاهی