واژه‌ی نامیرا در لغت‌نامه‌ی دهخدا به معنای فناناپذیر، نمردنی و جاویدان نوشته شده‌است. استحکام یا نامیرا بودن درب برای شما چقدر اهمیت دارد؟ طبیعتاً هر سازنده‌ی ساختمان بزرگ و مهمی، آن بنا را برای زمانی کوتاه یا موقت نمی سازد. بلکه قصد دارد بنایی بسازد که تا سالهای سال آوازه‌اش در همه جا بپیچد. بنابراین برای ساخت آن از متریالی استفاده می‌کند که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد. و در عین حال بتواند تا سالهای سال به خوبی کار کند. درب استیل نامیرا یکی از گزینه هایی است که می تواند بخشی مهمی در ساختمان شما باشد. چرا که درب ورودی و درب های داخلی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. و اگر از متریال با کیفیت در ساخت آن استفاده نشود، ممکن است پس از چند سال نیاز به تعمیر ویژه و یا حتی تعویض آن داشته باشید.

 

نامیرا بودن درب استیل تنها به مقاومت آن در برابر رطوبت باز نمی گردد. استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ آلیاژی از آهن است که با داشتن کروم، نیکل و برخی عناصر دیگر هم در برابر خوردگی مقاوم است. و هم استحکامی بالاتر دارد. این نوع آلیاژ در برابر خط و خش نیز مقاوم است و می توانید آن را در تکسچر های متفاوت در بخش های مختلف ساختمان خود به کار ببرید. همچنین درب استیل نامیرا در برابر حمله ات موذی و آسیب دیدن توسط آنها مقاوم است. و می توان آنها را به عنوان درب استیل پارکینگ، درب استیل ویلا و درب استیل باغ به کار برد.


دکوراسیون و درب استیل استیل ,نامیرا ,برابر ,مقاوم ,ساختمان ,استیل نامیرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

❤️ کاغذ دیواری دکورپرینت c2basesec آموزش سئو حرفه ای بهترین سایت کتابخوانی مجله اینترنتی پارسیان | پورتال علمی ، تفریحی و سرگرمی ، فیلم و موزیک اخبار اینترنتی