ویژگی های درب استیل مدرن

این محصول از جدیدترین تکنولوژی های ساخت پیروی می کنند. از ویژگی های این درب استیل با کیفیت می توان به طراحی های خاص آن ها و امکانات ویژه ای که در اختیار شما قرار می دهند اشاره کرد. این ویژگی های خاص طراحی معمولا در درب‌های مدرن با متریال هایی غیر از استیل استفاده شده اند اما رامند دکور قادر به ساخت دربی با همین ویژگی هاست.

از طراحی های خاص می توان به استفاده از پانل های شیشه ای مات روی بدنه درب اشاره کرد که علاوه بر تامین نور فضای داخلی، حریم خصوصی افراد را نیز حفظ می کنند. برای طراحی این محصول دست شما کاملا باز است. یعنی می توانید از انواع و اقسام متریال ها در کنار استنلس استیل استفاده کنید. این مدل از درب را میتوان با تلفیق شیشه چوب و یا مواد کامپوزیتی خاص و هنری ساخت. درب استیل مدرن می تواند معمولی و اتوماتیک باشد. نمونه های اتوماتیک می‌توانند کشویی و چرخشی باشند. یکی از زیباترین ساز و کارهای ساخت درب مدرن استفاده از لوله های کف گرد است. زیرا به هنگام باز شدن در کنار آن هیچ لولایی نمی بینید و یکی از بهترین گزینه ها برای دکور های مینیمال است.

خلاقیت را نادیده نگیرید!

شما می توانید از طرح های بسیار خاص و جدید برای سفارش درب استیل مدرن خود استفاده کنید. این محصول به عنوان درب پارکینگ، درب ورودی، درب نفر رو و یا درب های داخلی ساختمان استفاده می شود. در ساخت این مدل از محصولات رامند، از بهترین اکسسوری ها، قفل ها و یراق آلات استفاده می شود. رامند می‌تواند جدیدترین تکنولوژی های امنیتی را به خانه شما آورد. برای اطلاعات بیشتر راجع به طرح های مختلف درب استیل می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


دکوراسیون و درب استیل استیل ,استفاده ,مدرن ,ساخت ,طراحی ,ویژگی ,استیل مدرن ,استفاده کنید ,جدیدترین تکنولوژی ,استیل استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه زینومد | محصولات زینومد به نام خداوند نیکی آفرین ارزومندیها برای رسیدن به صلح ملی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آی تی جی گیم خبرگزاری حیات پاک مودفا4 آرشیو خبری و تصویری هنرمندان سینما وتلویزوین پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان