درب استیل حیاطی معمولاً از دو درب استیل نفررو و درب استیل پارکینگی تشکیل شده است. این دو درب می‌توانند در کنار هم قرار بگیرند یا در صورت محدود بودن فضا می توان درب نفر رو را داخل درب پارکینگ طراحی کرد و ساخت. در صورت مجزا بودن این دو درب، معمولاً از طراحی یکسانی برای آنها استفاده می شود. و درب استیل نفررو و درب استیل پارکینگی کاملا مشابه هم یا با طراحی ست با هم ساخته می شوند.

چرا درب استیل حیاطی بهترین گزینه است؟

درب حیاط منازل یا بسیاری از ساختمان ها همیشه در معرض شرایط جوی مختلف قرار دارد. و مدام ممکن است زیر باران، باد و تحت تاثیر نور مستقیم قرار بگیرد. بنابراین در ساخت درب حیاط باید از متریالی استفاده نمود که ضد زنگ و ضد خوردگی باشد. متریال استنلس استیل، متریال پایه این محصول از مجموعه‌ی رامند است. این متریال در برابر شرایط جوی بسیار محکم و مقاوم است و به هیچ عنوان دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود.

علاوه بر این متریال استنلس استیل در برابر حمله ات و حیوانات موذی و برخی مواد شیمیایی خورنده مانند اسیدهای ضعیف و بازهای ضعیف مقاوم است. این درب به راحتی قابل نظافت و شستشو می‌باشد. و بدون نیاز به سرویس های دوره ای خاص مانند رنگ‌آمیزی، می‌تواند تا سال های سال زیبایی و دوام خود را حفظ نماید.

 

 

برای مطالعه ادامه مقاله درب استیل حیاطی به سایت رامند دکور مراجعه فرمایید.


دکوراسیون و درب استیل استیل ,متریال ,حیاطی ,طراحی ,استیل حیاطی ,استیل پارکینگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کابینت ممبران اجرای دکوراسیون مغازه دانلود فایل فرمون | خلافی خودرو kISBN9789 هات دانلود لباس کار رادیو جوان دانلود موزیک جدید