فاکتور های مهم در اره مویی

اره مویی ازدیگر ابزارهای مهم در امور نجاری می باشد که برای افرادی که در حوزه معرق کاری و منبت کاری فعالیت دارند، بسیار مناسب می باشد.به طور کلی اره مویی در دو نوع دستی و برقی ساخته می شوند.اره مویی دستی برای برش تخته سه لایی‌های چوبی، پلکسی گلاس، کامپوزیت‌های نازک مورد استفاده قرار می گیرد.اما اره مویی برقی قابلیت برش اشیا با ضخامت بالا را دارد و با عنوان اره منبت کاری نیز شناخته شده است.نکته قابل توجه این است که این نوع از اره ها برای سبکی از معرق ایرانی که برای ما شناخته شده است کافی نیست. اما به دلیل برخورداری از قدرت بالا در برش و صاف بودن برش در آن، برای مشبک‌های دو  بعدی و سه بعدی نیز مناسب می باشد.

 بهترین اره مویی

راهنمای اره مویی

برای انتخاب و بهترین اره مویی لازم است یکسری فاکتورها را در نظر بگیرید.در این صورت می توان با کسب آگاهی بیشتر و در لحاظ کردن نیازهایتان، مناسب ترین دستگاه حوزه کاریتان را انتخاب نمایید.در ادامه شما را با تعدادی از نکات طلایی این دستگاه آشنا می سازیم.

برند های اره مویی

اولین و مهم ترین فاکتور در زمان برند دستگاه می باشد.اینکه بدانیم کدام تولید کننده بهترین اره مویی را عرضه می نماید، بسیار حائز اهمیت می باشد.این ابزار برقی با برندهای ژاپنی،چینی، ایرانی و تایوانی تولید شده و هریک دارای قیمت،کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.لازم یه ذکر است که اره مویی ایرانی عموما جهت ساخت آلات موسیقی استفاده می شود.

توان دستگاه اره مویی 

توان دستگاه به معنای میزان قدرت موتور می باشد.با رت موتور، نیرو و توان دستگاه نیز افزایش یافته و می تواند سطوح سخت تری را برش دهد.به طور کلی واحد اندازه گیری توان بر اساس وات یا اسب بخار می باشد.پس لازم است هنگام به میزان توان اره توجه نمایید.

اندازه دهانه برش اره مویی

اندازه دهانه برش یا همان حداکثر طول و عرض برش از دیگر فاکتورهای مهم و قابل توجه در اره مویی می باشد.این فاکتور حداکثر ضخامت و طول برش را مشخص می کند.هر چه مقدار این ویژیگی بیشتر باشد، اره قابلیت برش قطعات بزرگتری را دارد.در مدل ایرانی اره مویی ضخامت و طول برش بیشتر بوده و دهانه برش نسبت به مدل های خارجی بزرگتر می باشد.

قابلیت کنترل سرعت اره مویی

بیشتر اره مویی های برقی دارای موتور یونیورسال می باشند و کنترل دور موتور توسط کلید دیمر انجام می شود.این دور موتور در اره مویی بین 400-1600 دور در دقیقه قابل تغییر می باشد.


ابزار برقی مویی ,توان ,دستگاه ,برقی ,موتور ,ایرانی ,توان دستگاه ,اندازه دهانه , بهترین ,قابل توجه ,منبت کاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب زمانی میرممد نهالستان پالیز نهال باپیک سئو حرفه ای سایت بورس ایران بلوک سبک پوکه ای