بررسی دکوراسیون دفتر کار

وقتی تمام روزهای سال و تمام ساعتهای کاری در دفتر کار خود مشغول به فعالیت هستیم، گاهی فراموش میکنیم که دیگران هنگام ورود به دفتر کار ما در اولین برخورد، محیط کار را چگونه می‌بینند. پس گاهی اوقات خودتان را به جای کارفرما یا یک مشتری که برای اولین بار به دفتر کار شما می آید قرار دهید و فضا را با نگاهی نو برانداز کنید. اگر از قواعد طراحی داخلی و چیدمان دفتر کار استفاده کنید حتما فضای دلپذیرتری برای اوقات کار خود را خواهید ساخت. این قواعد به شما کمک می‌کنند حتی در فضاهای کوچک نیز بتوانید دکورسیونی جذاب بچینید. یکی از این نکات انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها، سقف و کف پوش است. برای بزرگتر دیده شدن فضای داخلی دفتر کار، از رنگ های روشن برای دیوارها و کف پوش ها استفاده کنید. و در مرحله‌ی بعد برای انتخاب مبلمان و وسایل می‌توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید. بدین صورت اتاق کار شما بزرگ تر و وسایل کوچکتر دیده می‌شوند و این خود باعث هارمونی خوبی در فضا می‌شود. نور پردازی و استفاده از تابلوهای بزرگ و مرتبط با زمینه کاری خود را فراموش نکنید. استفاده از یک تابلو‌ی بزرگ نقشه‌ی جهان پشت میز مدیریت می‌تواند جلوه‌ی بسیار زیبایی به دفتر کار شما می‌دهد.

المانی که دفتر کار شما را از دیگر فضاها جدا می کند درب است. پس باید انتخابی مناسب برای آن داشته باشید. می توانید از متریال های مختلف برای انتخاب درب ورودی دفترکار خود استفاده کنید. اما دکوراسیون های جدیدتر که اکثراً مدرن و مینیمال هستند، متریال های خاص می‌طلبند. درب استیل دفتر کار با تمام سادگی و ظرافت خود می‌تواند به زیبایی در، ورودی دفترکار شما بدرخشد. این درب علاوه بر زیبایی، کیفیت فوق العاده ای دارد. چرا که متریال استنلس استیل به هیچ عنوان زنگ نمیزند و ضد خوردگی نیز می باشد. درب استیل دفتر کار با یک نظافت ساده دوره ای می تواند تا مدت ها به زیبایی روز اول برای شما کار کند.

نقش آرام بند در کیفیت کلی درب استیل دفتر کار

آرام بند ها یکی از اجزای جدا نشدنی درب در این روزهاست و کیفیت آن به طور مستقیم با کیفیت کلی درب ارتباط دارد. برای هر درب با ابعاد و وزن خاص خود باید از آرام بندی متناسب با آن استفاده کرد. آرام بندی که تحمل وزن درب را داشته باشد. در غیر این صورت یا درب به سختی باز و بسته می شود یا هنگام بسته شدن کوبیده می‌شود. این مورد هم روی ایمنی درب استیل تاثیر منفی می گذارد و هم روی عمر مفید آن.

 

برای مطالعه مقاله کامل درب استیل دفتر کار به رامند دکور مراجعه کنید.


دکوراسیون و درب استیل دفتر ,استفاده ,استیل ,کیفیت ,آرام ,زیبایی ,استیل دفتر ,استفاده کنید ,آرام بندی ,برای انتخاب ,مناسب برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای تابستون دات وایت | DotWhite.ir خرید پستی ارزان بدلیجات دست ساز زنانه دخترانه کودکانه زیور الات 2020 مجله ویدئویی داربین 09039005830 کیت صنعتی فلزیاب ثمین